Forum Bractwa Rivendell Strona Główna Forum Bractwa Rivendell
Mae govannen mellon... witamy na forum poświęconym Eldarom przy Bractwie Rivendell (Heren Nalmiristo: www.bractwo-rivendell.pl)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Ivellios Mirimafëa
2008-02-01, 20:04
Wpisywanie sie na Forum i znikanie???????
Autor Wiadomość
Elvinga Istimo 
Włócznią Ugodzony


Ulubiona Era: Druga
Narodziny: 15. Lótessë 987 (II)
Wiek: 32
Dołączyła: 10 Mar 2006
Posty: 769
Skąd: Eregion
Wysłany: 2007-11-05, 19:22   

Apropos tematu....
od Gotreka:

sensei napisał/a:
Huh, a tak btw., drogi Ivelliosie, czemu jeszcze nie usunąłeś świętej pamięci Gotreka (tzn. mnie), pomimo jego próśb na PW? Nie uważasz, że ma prawo do tego, żeby spocząć w spokoju dla Was - szlachetnych jeebaków leśnych? Pozdrawiam, H. M.

(Elvi, mogłabyś to mimo wszystko napisać swoimi słowami, bo kuurna niech te jeebaki nie myślą, że ja, Boski H., zaszczycam ich przemawianiem do nich bezpośrednio. Burk ^^' Jeszcze posypią się posty w stylu "och, brysiu, weź mnie", a chciałbym tego uniknąć : P)


A teraz ode mnie:
Jak ktoś śmie zedytować cytat, ocenzurować lub coś w tym stylu... to uprzedzam... będzie miał do czyniena z Senionem ;] (dopisek od Gotreka: pff, też mi groźba XD och jej, boimy się wszyscy razem xD)
(zamknij się i lepiej pilnuj piwa^^)

ps od G: Burk do pana Ivelliosa za cenzurowanie języka krasnoludów. Dyskryminacja, hańba, sromota i nie godzi się. Cóż, przynajmniej kiedyś krasnoludy traktowane były tutaj na równi. Pozdrawiam.
_________________
Wun l' sirn d' thalack - Elggin Wun L' Kaas


Potrafię być wredna i nic Ci do tego!
 
   
 
Arya Svit'kona
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-14, 21:16   

No więc chcę powiedzieć, że przez jakiś czas bedę odseparowana od komputera, ponieważ w domu zaczyna się remont.

Pozdrawiam wszystkich i odezwę się już po fakcie ^^
 
 
Faeriel
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-15, 16:50   

Ja na przykład nie zawsze mam się jak wypowiedzieć (brak pomysłu :razz: ) i co tu zrobić no..
 
 
Arya Svit'kona
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-25, 11:57   

No to teraz tak. Remont remontem, ale póki co to dojście do internetu mam. Nie wiem kiedy mi odetną dostęp do tego, ale zapewne w najmniej oczekiwanym momencie. Więc kiedy zniknę bez pożegnania nie fochodąsać się na mnie. :)
 
 
Elros Telemnar
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-25, 21:27   

No cóż Faeriel....trzeba szukać pomysłów. Ja zawsze mogę jakiś znaleść to i pewnie ty tez. ;-) A własnie tak myslałem zeby założyć jakiś nowy temat. Tylko nie mam jeszcze pomysłu :mrgreen: ....ale coś sie wykombinuje....
 
 
Sawassas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-29, 20:12   

Tak jak mówiłem nie zamierzam was opuszczać xD . Zniknąłem na "jakiś czas" ale wróciłem! :mrgreen: Wiem że macie mnie dość, ale takie jest życie! :twisted:
 
 
Arya Svit'kona
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-31, 23:08   

Mnie również nie było "jakiś czas".
W weekend odeparowano mnie od internetu , a teraz musiałam sobie WInXP wgraćjeszcze raz bo się zawirusowało ;)

Ale jestem! i Aż mi szczena opadła jak zobaczyłąm tyle postów do przeczytania ;)
 
 
Arya Svit'kona
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-01, 22:47   

No i mnie teraz nie będzie do odwołania.
Co prawda widujecie mnie czasem na gadu, ale wtedy najczęściej zajmuję się lekcjami.

Zmieniono mi nauczyciela skrzypiec i muszę ćwiczyć po 4-5 godzin dziennie.
Po prostu doszło sporo nauki i nie mam czasu nawet na czytanie książek. Nawet lektury szkolne cierpią.

Po prostu muszę zająć się pożądnie nauką w tym półroczu.
Niedługo egzamin giimnazjalny i trzeba się postarać o pasek.

No więc...

Do zobaczenia niebawem mam nadzieję ;)
 
 
Liadon 
Włócznią Ugodzony


Plemię: Nandor
Ulubiona Era: Druga
Narodziny: Yucainen Tatya Nórui 480 (I)
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 750
Skąd: Ossiriand
Wysłany: 2008-03-12, 19:19   

A ja po wpisaniu sie na forum i zniknięciu znów jestem :] mam nadzieje że nie do odwołania bo juz nie chce tego odwoływać... :roll:
_________________
Tropiciel z Lindonu

 
   
 
Elwathi
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-14, 23:37   

Nareszcie wrócił mój tropiciel...:)
Jeśli ładnie wytresujesz rodzeństwo i nie zepsują znowu kompa, to chyba już nie będziesz musiał odwoływać;)
 
 
Ivellios Mirimafëa 
Kronikarz Czerwonej Księgi


Plemię: Noldor
Ulubiona Era: Pierwsza
Narodziny: Yunquëa Víressë 23. (I)
Wiek: 32
Dołączył: 25 Maj 2005
Posty: 5291
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-03-15, 15:54   

Albo złożycie ten drugi działający komputer, a ja wam pomogę w skonstruowaniu sieci ;] No dobrze... to... miło mi znowu widzieć Cię Bracie i proszę zgłoś się do mnie na gg :)
_________________


Jest takie miejsce, zwane „niebiosami", gdzie można dokończyć rozpoczęte tu dobro, gdzie spełniają się nie napisane opowieści i nie spełnione nadzieje. -- J.R.R. Tolkien

Aragorn I take to be my liege lord whether he claim it or no, and any wish from him to me is a command. -- Prince Imrahil
 
 
   
 
Liadon 
Włócznią Ugodzony


Plemię: Nandor
Ulubiona Era: Druga
Narodziny: Yucainen Tatya Nórui 480 (I)
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 750
Skąd: Ossiriand
Wysłany: 2008-03-16, 16:02   

znow mam problemy... od Elwathi pisze... jak sobie sam nie kupie kompa i nie bedzie stal w moim pokoju to ja nigdy nie bede mial spokoju... ech...
_________________
Tropiciel z Lindonu

 
   
 
Arya Svit'kona
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-18, 21:44   

A ja na razie do świat mam luźniej :) Więc postanowiłam kilka pościków nabazgrolić :P
Witam was... na ten krótki czas :P
 
 
Elros Telemnar
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-18, 22:25   

A ja....nie mam zamiaru opuszczac forum i to chyba przez baaaardzooo długi okres. Być może wyjade na wakacje gdziesi to będzie dopiero kidy mnie nie bedzie...ladnie powiedziane....nom....to wszystko...mam nadzieje ze forum bedzie nadal rozkrecać się w takim tempie jak w ostatnich dniach... :-({|=
 
 
Elros Telemnar
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-15, 20:12   

No tak, napisałem co wiedziałem i długo już nie zaglądałem...nawet napisałem nie tak gdzie trzeba ostatni post.... :mrgreen: No to napiszę tym razem tutaj oprawnie. Nie będzie mnie na forum jeszcze do końca roku szkolnego bo nie mam nawet chwilki na neta opołudniami a w weekendy mnie nie ma. To takie sprostowanie mojej sytuacji. no to do zobaczenia na wakacjach:DPoydrowionka wsyzstkim ode mnie i od mojej siostrzyzczki Aryi ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group